الجمعة، 11 يوليو 2008

أنـفــخ معــايا في الفحـــماية...!

تكنولوجيا بلوجر عقيمة جدا.. يعني اذا قارنته بـأي برنامج آخر مثل دروبال أو وورد برس أو جملة تكتشف أن تكنولوجيته بالفعل عقيمة عقيمة يعني مش ح تجيب عيال أبدا...
ولذلك حينما حاولت جعل هذا البوست مثبتا، اضطريت لاستخدام طريقة صايعة شوية وهي جعل تاريخ البوست في نقطة بعيدة في المستقبل.. فتبقى كل البوستات التالية له تحت وهو اللي يفضل فوق أو هكذا أتصور..
هذا البوست هو الساحة المفتوحة للمدونة.. اذا كان عندك تعليق لا يناسب أي بوست قرأته ضعه هنا.. اشكرني هنا.. نافقني هنا.. حبني هنا..اشتمني هنا.. بس بشرط.. من غير قلة أدب..!
والأهم من ذلك كله.. لو عندك اقتراح بموضوع اكتب فيه وعايز تشوفه هنا.. اطلبه هنا..
سمعت سؤال.. ما هو الشات بوكس بيعمل كل ده..
الشات بوكس يا ريس أنا ح احذفه قريب.. لأنه غير قابل للتعديل.. يعني خارج سيطرتي.. وانا انسان سلطوي قمعي ما احبش اي حاجة تبقى خارج سيطرتي..(وش ماسك شومة)..
دمتم لقلمي

هناك 12 تعليقًا:

غير معرف يقول...

فكرة حلوة حكاية الساحة المفتوحة
.
مش عارفه ليه حاسة إنها اتفتحت مخصوص بسببنا ومن رغينا الي ملوش لازمة على البوستات القديمة . .
هناخد حذرنا بعد كده
.
عموما مبروك واهو يحسسنا برضة بجو المنتدى والمساحة الحرة
. .

faisal يقول...

لا طبعا
لأن أولا ما فيش -غالبا - تعليقات من اللي فاتت خرجت عن موضوع البوست وإلا كنت قلت ده
لكن الاحتمال وارد جدا في المستقبل
ثانيا البوست ده معمول عشان حاجات محددة

عندك تعليق لا يناسب أي بوست قرأته ضعه هنا.. اشكرني هنا.. نافقني هنا.. حبني هنا..اشتمني هنا.. بس بشرط.. من غير قلة أدب..!
والأهم من ذلك كله.. لو عندك اقتراح بموضوع اكتب فيه وعايز تشوفه هنا.. اطلبه هنا..

يعني حاجات محددة.. ومش مساحرة حرة دي ساحة مفتوحة وده شيء مختلف خاااالص :)
ثالثا وده الأهم: دي مش محاولة لتقليل لرغي بل هي محاولة لزيادته قدر الإمكان..! لأني لاحظت ان الزيارات كتيرة جدا والردود قليلة جدا.. ولما بحثت عن السبب تطبيقا على نفسي كالعادة لقيت اني باتلخبط جدا لو عندي حاجة عايز اقولها للمدون الغلبان اللي تعب نفسه عشان الشعب ومش عارف احطها فين.. فطلعت لي هذه الفكرة...
ارغوا بس ما لكوش دعوة
:))))))))))))

faisal يقول...

حذفت الشات بوكس بالفعل
اذا اردت الاطلاع على الكتابات السابقة ادخل هـنـا
وإذا اردت كتابة حاجة جديدة اكتبها في رد على هذا البوست (اللي بتقراه دلوقت)

faisal يقول...

الله يستهزئ بهم ويمدهم في طغيانهم يعمهون

صدق الله العظيم

hamees يقول...

انا اول مرة ازور مدونتك يا احمد وعاجبني اسلوبك جداا

انا زعلت انك سيبت المنتدى رغم اني عضو مش نشط بس كنت بتابع المشاركات عموما اتمنى لك التوفيق

faisal يقول...

أشكرك بشدة..
وبانتظار المزيد من الهاميسيات هنا أو على مدونتك... :)
دام لنا قلمك..

..:::MiMo32:::.. يقول...

(تحياتي لك و فكرة صايعة فعلا فكرة التاريخ دي )

hamees يقول...

شكرا لردك يا أحمد أنا ضيفتك على الفيس بوك .

اتمنى نكون اصدقاء

غير معرف يقول...

كده المدونة بعد الصورة اللي علي الشمال دي بقت سياسية سياسية .

انت كنت قولت قبل كده ان لازم يبقي فيه أدمن تانى لمدونة تموز عشان لو الادمن الاولانى تم اعتقاله ولا حاجة....صح كده ؟
غالباً بدأت تمهد يا أستاذ
يالا بالتوفيق

سؤالي المعتاد لمن هم فى موقف حضرتك...
بتحبوها بايه ؟؟؟
سادة ولا بالمكسرات ولا بالشيكولا؟
.
.
.
أقصد الحلاوة الطيحينة

غير معرف يقول...

على فكره البوست جميل جدااااااااا

فريدة... يقول...

ازيك؟؟؟؟؟؟

:)
يارب نشوفك

faisal يقول...

أنا راجع يا فنانة
لن أتخلى عنكم :)