الخميس، 17 يوليو 2008

نداء إلى قلب حبيبتي..

حبيبتي انا عارف اني
عديت كل الأصول
ده انا حتى باكون معاكي
زي الطفل الجهول..
وانا بابكي لأن ممكن
أطلب واحلم وانول..
فعشان كده بعد إذنك
لو تسمحي لي أقول:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
إطفي الكاسيت يا بني آدمة
أنا باكره أصالة...
أحمد فيصل
1 سبتمبر 2006

ارحمي ودان أبونا بقه

هناك 4 تعليقات:

yafa يقول...

أحمد أنت قطعت نفسنا قد ما نفخنا معاك أنفخ معانا أنت بقى شوية

Smr يقول...

D:
اضم صوتى لصوتك

faisal يقول...

يافا:
هوووففف
اديني نفخت أهه
بس نفسي نرجع الدنيا زي ما كانت ونكمل
يا رب عجل فرج خيرزاد.. عشان تكتمل صفوفنا..!

faisal يقول...

ســمــر :)
كان فيه واحد مذيع اسمه خالد حبيب يعرفه كل مستمعي البرنامج الأوروبي..
في الفترة التي تلت اعتزال سيلين ديون ثم عودتها للغناء تحدثص قائلا: "قالوا لي إن سيلين ديون حترجع تغني.. قلت لهم لا يا جماعة قصدكم ح تبدأ تغني..!""أمال هي كانت بتعمل ايه قبل كده..؟""بتزعق بس..!!!"
هذا الكلام ينطبق على أصالة أكثر بمراحل مما ينطبق على سلين ديون.. حيث أن الأولى مش بس بتزعق.. دي بتشع طاقة سلبية في المكان..
نورتي صفحاتي..